Linkek

Utolsó kommentek

  • Lebok: Köszönöm :) És meszes barátomnak is persze. Nem veszett el megvan a gépen, direkt lementettem :P :D (2009.05.07. 17:17) Születésnap
  • bian.ka: Kicsi szívem, kicsi szám boldog születésnapot kíván! :) Kár hogy a pia amit névnapodra küldtem elv... (2009.05.07. 15:15) Születésnap
  • meszes: Boldog születésnapot koma.;) (2009.05.05. 22:25) Üdv.
  • Lebok: Hehe! :) Hétvégén pedig Csokis Rizstortát csinálok! :) Arról is teszek majd fel képeket, illetve a... (2009.03.24. 17:19) Muffin
  • bian.ka: Sokkal jobban néznek ki mint Feree okossütije:) (bocs Feree) (2009.03.24. 07:42) Muffin
  • bian.ka: szia lebok! még jó, hogy nem bomlott akcióvá a kirándulás, a néger banda miatt! várom a képeket:) (2009.03.24. 07:39) Történetem Genf-ben! :D
  • cooltom (törölt): Jól néznek ki!:D (2009.03.22. 22:00) Muffin
  • cooltom (törölt): Csao teso! Írjál sokat, jó blogozást! (2009.03.09. 20:17) Üdv.
  • bian.ka: Szia Lebok! Remélem nem én vagyok az első! (2009.03.09. 09:23) Üdv.
  • Utolsó 20

Címkék

Történetem Genf-ben! :D

2009.03.22. 19:41 :: Lebok

Amint láttátok nem nagyon írtam, sajnos nem volt rá ídőm, de most írok egy pár sort mi is történt velem kint Genfben.

Szerda este indultunk Genf-be egy Fokker géppel Business Class-on :D Oda fele út nem volt v.mi nagy szám a kaja meg egyszerűen förtelmes volt ..... Mikor leszálltunk akkor elég sokat kellett gyalogolni a szállásig kb. 3 km, de nem volt baj, persze az elején eltévedtünk, de mégkérdeztük a GPS-t! :D Miután megnéztük rögtön tudtuk merre is kell menni.

Odavezető úton láttunk egy kisebb néger bandát, de én nem vettem észre eleinte mert néztem az autókat illetve az épületeket. Faterom mondta ne menjek olyan közel, de már nem tudtam kikerülni őket! :D De nem volt semmi se apám mondta, hogy kb. fél kilóméterig utánunk jöttek, de én azt se vettem észre! :D

A szállás 3 csillagos volt, de szerintem ez nálunk már 4 csillagot is elérte volna, kis konyha volt, TV, fürdőszoba meg gyönyörű volt szavakat se találok rá, annyira szép volt a csempe, a kialakítás stb..

Este elmentünk boltot keresni, hát Genf-ben ha boltot akarsz keresni..... Óra, ékszer, óra ékszer kb. ilyen boltok voltak. Nagy nehezen találtunk egy kisebb boltot, ahol vettünk kenyeret meg üdítőt, a kiszolgáló nénike egy szót nem tudott angolul (bár egész Genfben senki se tudott nagyon angolul csak franciául0), de nagy nehezen megértette mit akarunk.

Másnap elmentünk a kiállításra, na az odavezető út se volt zökkenőmentes, megtaláltuk a buszt (a szállástól kb. 10 perc gyalog), felszálltunk, de az volt a vicces, hogy a Hotelben kaptunk ingyen bérletet amit a buszokon, vonatokon, villamosokon lehetett használni, úgy hogy jegyet se kellett venni, ez egy jó pont szerintem.

Megtaláltuk a buszt kb. 10 percet vártunk rá, elég jó kis busz volt modern volt és nem is volt hangos, miután leültünk a szemünk elé került két monitor, ami mutatta a következő megállókat és átszállási lehetőségeket a másik monitoron meg reklámok mentek, mozi előzetesek stb... Már majdnem ott voltunk mikor egy rendőrautó ment el mellettünk ebben nem is volt semmi érdekes. 2 megálló után egyszer csak női síkolyra lettünk figyelmesek, mielőtt a síkolyt meghallottuk volna egy HONDA ACCORD előzte meg a buszt kicsit nagyobb tempóban a megengedetnél. Gondoltam elcsaptak v.kit vagy nemtom, na mind1, haladtunk tovább egyszer csak azt láttuk, hogy rendőrautó keresztben 2 robogó elfektetve és a motorvezetőnek a kezén csattant a bilincs!

A kiállítás hát baromira nagy, minden gyártó kint volt legalább 10-20 autóval, aki járt már a BNV-n Pesten, annak kb. megvan, hogy mekkora is az, na a Palexpo annak a 6-7x-erese, úgy hogy nem kicsi, 10:30-ra értünk oda kb. és 18:40 fele mentünk el onnan és még így se néztünk meg teljesen mindent csak, ami érdekelt minket. Ferrari, BMW, Peugeot, Lamborghini ezek alapok voltak! :D

Hazafele úton megálltunk egy kis közértnél és vettünk Raviolit (nem tudom, hogy írják), amit otthon meg is csináltunk, bár konzervnyítónk nem volt, de késsel sikerült kinyítni! :D

Másnap városnézés volt. Elakartunk menni az óramúzeumba, de az sajna zárva volt, úgy hogy elmentünk megnéztük a hajókat illetve a 120méter magasba lövő szökőkútat, elég sok képet csináltunk itt, bár a kiállításon is ellőttem kb. 1000képet! 

Miután már mentünk volna vissza a szállásra, majd a reptérre elmentünk egy 5csillagós szállóda mellett, ahol állt bár klassz járgány, köztük: Maybach, egy Bugatti Veyron, Porsche, Mercedes, Cadillac és Hamann BMW :D

Hazafele úton már egy Boeing 737-600-assal jöttünk haza, ami kb. 30 percet késett.Persze a hazafele úton is a Business Classon. A repülőn a kaja már jobb volt mint odafele, Vadasmártás volt, sütivel. 40-50 perccel a felszállás után kisebb légörvénybe kerültünk de elég hamar kikeveredtünk belőle... szerencsére...

Leszállás után kocsiba pattantunk és hazamentünk.

Ez volt a Genfi kirándulás 2napja :)

1 komment

Címkék: genf

A bejegyzés trackback címe:

https://lebok.blog.hu/api/trackback/id/tr251018654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bian.ka 2009.03.24. 07:39:08

szia lebok! még jó, hogy nem bomlott akcióvá a kirándulás, a néger banda miatt! várom a képeket:)
süti beállítások módosítása